رویدادها آرشیو خبر ها
بررسی وضعیت مالی یووه / سـودها ، ضررها و آینده باشگاه

بررسی وضعیت مالی یووه / سـودها ، ضررها و آینده باشگاه

باشگاه یوونتوس پس از ماجراهای کالچوپولی با اضافه شدن کادر مدیریتی جدید برنامه های تازه ای را در دستور کار قرار داد و آندره آ آنیلی پس از ضررهای مالی که پس از سال 2006 و بعد از آن نصیب یووه شده بود به مرور بدنبال مثبت کردن وضعیت مالی بیانکونری و بدست آوردن سود مالی رفت .

در مورد پیش بینی شرایط مالی آینده یووه مقالات زیادی وجود دارد که همگی تاکید می کنند اگر نتایج و موفقیت ها تا سال 2017 ادامه پیدا کند ، باشگاه در نهایت به سود حداقل 10 میلیونی خواهد رسید و سال بعد سود 14 میلیونی حاصل خواهد شد .

در واقع درآمدی 340 میلیون یورویی در سال 2017 که این به معنای 50 تا 60 میلیون افزایش نسبت به سال پیش است . 



در حال حاضر یکی از مهم ترین عواملی که باعث خرج پول و استفاده از منابع مالی در باشگاه یوونتوس شده است اما سود بلندمدت زیادی دارد، ساخت منطقۀ تجاری کونتیناسا ، هتل و ... است که مکعب شکل به همراه 155 اتاق است و بازیکنان و هواداران یووه می توانند از آن استفاده کنند .




علی رغم پنجره های نقل و انتقالاتی کم خرج در این فصل، هنوز هم انتظار می رود که با ضرر 6 تا 18 میلیونی مواجه شویم .

باشگاه یوونتوس اکنون بین 108 تا 270 میلیون از نظر درآمد با الیت واقعی اروپا فاصله دارد و پیش بینی سختی نیست که درآمد تیم های لیگ برتر جزیره بصورت تساعدی با قرارداد باورنکردنی جدید تلویزیونی (قرارداد تاریخی 5 بیلیونی حق پخش تلویزیونی )، افزایش پیدا می کند و اگر حق پخش اسپانیا همچنان به شکل فعلی بین باشگاه ها تقسیم شود، رئال و بارسا همچنان جایگاه فعلی خود را حفظ خواهند کرد .

در بین تیم های صاحب نام و قدرتمند اروپا تنها بایرن مونیخ است که علی رغم درآمد مختصر تلویزیونی بنسبت سایر رقبای اروپایی، بزرگترین عامل جذب در کشوری است که جزو اقتصادهای بشدت شکوفای دنیا قرار دارد .

بطور کلی پس از یک دهه رسیدن به حوزۀ سبزرنگ اقتصادی و تبدیل شدن به یک کمپانی سودده ، این روند امیدبخش است ولی برای رسیدن به الیت اروپایی، نیاز به عملکرد بهتر از سوی یووه در لیگ قهرمانان اروپا است .

" جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: